top of page
Screenshot 2024-03-06 123811.png

חטיבת הקוסמטיקה

vVGriEgvSikDzkVaSVKs4B.jpeg

CHANEL הינו מותג האופנה, בישום, איפור וטיפוח המוביל בעולם. גבריאל שאנל נולדה בעיירה סומור שבצרפת, בצעירותה הופיעה כרקדנית קאן קאן ושם ניתן לה כינוי החיבה שלה קוקו שאנל. את בוטיק הכובעים הראשון פתחה שאנל בשנת 1913 בדוביל ופרצה לעולם האופנה בענק בשנת 1921 עם פתיחת הבוטיק המיתולוגי בפאריס.

שאנל נחשב למוביל וליוקרתי ביותר בעולם בתחום האופנה והקוסמטיקה.

הבושם שאנל 5 אשר הושק ב-1921 יצר שפה חדשה ונועזת והיה הראשון והיחיד מסוגו. שאנל 5 העניק לאישה שיגרת בישום נשית במיוחד ומסר חדש לעולם הבישום. שאנל 5 עד היום הינו הבושם הנמכר ביותר בעולם.

בתחום האיפור שואב המותג את השראתו מקולקציות האופנה של מעצב הבית קרל לגרפלד, שהחליף את מקומה של קוקו שאנל, ומשיק מוצרים אקסקלוסיביים ביצירתיות חסרת תקדים. סדרות הטיפוח של המותג מבוססות על מחקרים חדשניים ביותר ומעבדותיו אמונות על פטנטים בינלאומיים גדולים בתחום טיפוח העור.

Logo_givenchy.png

הובר דה ג'יבנשי נולד למשפחה אריסטוקרטית, נשאב בצעירותו לעולם אופנת העילית ופתח את בוטיק האופנה הראשון שלו בפאריז בשנת 1952. העיצובים של הובר דה ג'יבנשי עבור אודרי הפבורן לסרט "סברינה" בשנת 1953, ולסרט "ארוחת בוקר בטיפני" בשנת 1961, הציבו אותו בקדמת הבמה הבינלאומית כמעצב על בעל חותמת אלגנטית ונשית במיוחד.

בשנת 1957 הובר דה ג'יבנשי השיק את בושם הנשים הראשון שלו L'interdit והקדיש אותו לאודרי הפבורן שהייתה לסלבריטאית הראשונה שפרסמה בושם, כהוקרה לחברותם האמיצה. מותג האיפור של ג'יבנשי מוכר בזכות היצירתיות חסרת התקדים של המנהל האומנותי ניקולא דג'א, אשר משיק מספר קולקציות איפור בשנה, כולן על טהרת משחקי גוונים המאפשרים לכל אישה לממש את פנטזיות האיפור שלה.

givenchybottomimage.jpg
Screenshot 2024-03-06 124510.png
BVLGARI.png

בשנת 1884 יסד צורף יווני מוכשר בשם סותיריו בולגרי מותג תכשיטים ושעונים אשר נקרא על שמו. עד מהרה זוהה המותג עם מצוינות איטלקית שמתבססת על אומנות ותכשיטי פאר. החנות הראשונה נוסדה ברומא בשנת 1884 ברחוב המפורסם via del condotti מול המדרגות הספרדיות. עם השנים התרחב המותג וכיום הוא נמכר בלמעלה מ-300 חנויות ברחבי העולם.
135 שנה לאחר היווסדה של החברה המוניטין שלה נשאר בעינו, הסגנון נשמר והייחודיות הפכה לסמל היכר של המותג שמכבד את המוטיבים של שורשי החברה היווניים.
המותג החל את דרכו בתחום הבישום בשנת 1992 עם השקת בושם הבכורה: Bulgari Eau Parfumée au Thé Vert ומאז ועד היום בשמי המותג נמכרים ברחבי העולם בהצלחה מרובה. בשמי המותג מתכתבים עם עיצוב התכשיטים והשעונים והם מוגשים לקהל הרחב באריזות שנראות כיצירות אומנות, משלבות מתכות ואבנים דמויות אבני חן יקרות, בצבעים בוהקים.
בין בשמי ה-best seller לגבר- אקווה, בלו, מן אין בלאק ואומניה קריסטלין לאישה.
משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג.

OFF-WHITE.png

המותג האיטלקי OFF WHITE  נוסד ב- 2012  ע”י המעצב האמריקאי המוכשר וירג’יל אבלו.

העיצובים של המותג אוף וויט שואבים השראה מעולם המוזיקה והדיגיטל,

מבטא ומייחד את שפת הרחוב הצעירה והנועזת, קולקציות עונתיות המבטאות חזון תרבותי עדכני!

הלוגו בולט והפך לאייקוני באמצעות צמד החיצים המצולבים כאיקס, המשדרים את הרוח הצעירה של המותג.

בשנים האחרונות המותג Off-White  הפך לפופולרי ואהוב עם קולקציות נבחרות של נעליים וחולצות.

Screenshot 2024-03-06 124914.png
Screenshot 2024-03-06 125730.png
Clarins logo.png

קלרינס מותג צרפתי משפחתי המתמחה בטיפוח ואיפור שהחל את דרכו כספא פריזאי קלאסי ב-1954 וממשיך ללוות את קהל הלקוחות בכל רגע בחיים, תוך הענקת פתרונות טיפוח מהטובים ביותר לכל גיל ולכל צרכי העור, לנשים ולגברים, עם מבחר מוצרי איפור ופארם איכותיים בינהם סרום, מייק אפ, פריימר, קרם פנים, שמנים, דאורדורנטים ועוד.
מאז ועד היום המותג קלרינס מוביל בחדשנות ומשפר את נוסחאות מוצריו באמצעות תגליות מדעיות פורצות דרך, פורמולות המתבססות על תמציות צמחים והקשר ההדוק עם הלקוחות ברחבי העולם.
כמותג הטיפוח היוקרתי מס' 1 באירופה אנו מקפידים בקלרינס לשמור על ערכי הליבה של המותג: מהניסיון והמומחיות של הספא דרך השילוב של מדע וטבע, דאגה והקשבה ללקוחות בכל רחבי העולם וחדשנות על בסיס קבוע תוך מחויבות חברתית סביבתית.
Clarins. המותג הצרפתי המתמחה בעור מאז 1954.
משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג.

ElizabethArden.png

"הקדימה את זמנה", "יזמית בלתי נלאית", "נועזת ", הן רק חלק מהמילים אשר ניתן לתאר בהן את אליזבת ארדן מייסדת תעשיית היופי האמריקאית, וסיפור הצלחה בן למעלה ממאה שנה.
אישה שהעזה לפתוח באותם הימים מכון יופי בשדרה החמישית במנהטן ואף הגדילה לעשות כאשר את דלת הכניסה לסלון היופי צבעה באדום. אדום שלא ניתן להתעלם ממנו
חזון היופי של אליזבת ארדן היה ונותר שיתוף פעולה מתוחכם בין מדע לטבע המאפשר לחשוף את היופי הטבעי ביותר של האישה.
הראשונה שקבעה את המונח  "טוטאל ביוטי"  הכולל שילוב של תזונה וכושר עם מוצרי טיפוח בעלי פטנטים ופיתוחים מדעיים הנחשבים עד היום לפריצות דרך מהפכנית בתחום טיפוח העור.
בין הפיתוחים המהפכנים והאייקוניים של אליזבת ארדן ניתן למצוא את קרם '8 שעות' האגדי, בושם פיפט אבניו הקלאסי או שפתון אדום נועז .
בשנות השלושים של המאה העשרים, אליזבת ארדן פתחה את סלוני "הדלת האדומה" ברוב בירות האופנה ברחבי העולם,
והכירה בגאווה בהישגיה בכך שהכריזה שיש רק שלושה מותגים המוכרים בכל פינות העולם: מכונות תפירה זינגר, קוקה- קולה ואליזבת ארדן.בין מוצרי אליזבת ארדן באתר צ'וזן תוכלו למצוא מוצרים לטיפוח הפנים, בשמים, קרם גוף, סרום, איפור, קפסולות, דאורדורנט ועוד.

ARN-ELIZABETH-ARDEN-02-08-WK26-PLP.jpg
CLEAN-BEAUTY-1900X604.jpg
CLEAN-BEAUTY_200X200.png

הניחוחות הפשוטים והאהובים ביותר על כולנו המשרים תחושת נקיון ויופי.

בשמי קלין הם יוניסקס המתאימים לגברים ונשים כאחד ומעוררים תחושות של ההנאות הפשוטות ביותר בחיים.

בקבוקי הבושם של Clean מעוצבים בפשטות אלגנטית ורעננה.

White Woods ו-Rain 

ייקחו אתכם למסע בין ניחוחות הטבע

Fresh Laundry, Warm Cotton  ו- Cool Cotton 

עוטפים בניחוח ביתי ואהוב של כביסה נקיה.

ELEMIS.png

מבית l'occitane לאוקסיטן

Truth in Beauty

מוצרי טיפוח פעילים, רכיבים טבעיים ותוצאות מוכחות.

מותג בריאות לעור הנאמן לאפקטיביות ותוצאות מוכחות.

אנו רותמים את כוחם של החומרים הפעילים הטובים ביותר של הטבע יחד עם טכנולוגיה מהפכנית.

הפורמולות שלנו ידידותיות לעור המספקות תוצאות קליניות מוכחות שתוכלו לראות ולהרגיש.

ykqc0n7tln0d.jpg
JusiKotur.png

פמלה סקייסט-לוי וגאלה נש-טיילור ייסדו בשנת 1997 את מותג היוקרה התוסס ג'וסי קוטור בקליפורניה. החזון שלהן היה להקים מותג אופנה עם עיצובים שיהיו בו זמנית גם מתקתקים וגם יוקרתיים ושישדרו מסר של מותג אופנה ייחודי וטרנדי. עד מהרה המותג שהיה מיועד לנשים התרחב והתאים את עצמו גם לנערות.
המותג מציע קולקציות של נעליים, בגדי ים, תיקי יד, משקפי שמש, תכשיטים ובשמים.
גם קטלוג הבשמים של המותג juicy couture מייצג תפיסת עולם אופטימית שמציבה את ההוט קוטור בראש רשימת הערכים שלה עם בקבוקים ופקקים מעוצבים שמשלבים אביזר אופנתי וכמובן, הניחוחות העמוקים המותירים שובל מתמשך שמשדר נשיות וחושניות.
משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג.

Screenshot 2024-03-06 160542.png
Screenshot 2024-03-06 160923.png
Salvatore_Ferragamo_logo.png

מגיל צעיר הקריירה של סלווטורה פראגמו כמעצב על היתה סלולה. כבר בגיל 13 עיצב את נעלי הנשים הראשונות שלו, ובגיל 14 כשהיגר מאיטליה לאמריקה זכה במהרה לתואר "המעצב החלומי של נעלי הנשים". המבקרים כינו את העיצובים שלו "יצירות מופת" והפרסום הגדול לו זכה פראגמו הפך אותו למעצב הנאהב על כוכבות הוליווד – מאז ועד היום.
בשנות השישים הרחיב פראגמו את פעילותו ופנה לעיצוב בגדים ואקססוריז. כיום הקולקציות של פראגמו משווקות בבוטיקים יוקרתיים בכל רחבי העולם וניתן לזהותן לפי סממן הזיהוי של המעצב – סרט המעטר הן את הנעליים והן את סדרת הבשמים של מעצב העל – סניורינה.
בשנת 2001 Salvatore Ferragamo עשה זאת שוב והפתיע את עולם האופנה העילית עם השקת קולקציית בשמים יוקרתית. קולקציית הבשמים ממשיכה את הקו היוקרתי של המעצב, עם ניחוחות אלגנטיים ומוקפדים כך שלא ניתן לפספס כי ידיו של פראגמו עומדות גם מאחורי יצירת אומנות זו.
בשמי פראגמו משווקים  ע"י קבוצת אלפא, היבואן הרשמי של המותג.

NIGHTOLOGY.png

ניטולוגי הינו אוסף של ניחוחות אשר נולדו כאשר מדע ולילה התאחדו לכדי סינתזה בלתי צפויה.

איחוד בהרמוניה מושלמת הבולטת בעוצמתיות והניגודיות הייחודיות של הניחוחות.

יחד עם המורכבות של חומרי הגלם ויופי הניגודים שלהם, בשמי Nightology יוצרים אוסף של קבוצות ריח ייחודיות, מלאות בטבע וחיות בר המותאמות לאוהבים אמיתיים של בלעדיות ויוצא דופן.

Screenshot 2024-03-06 161241.png
Screenshot 2024-03-06 161627.png
EL-GANZO.png

הספרדים ידועים באהבת החיים הטובים, ההומור והקלילות. המותג הספרדי אל גנזו (האווז) מסמל בדיוק את אורח החיים הזה: כיף, הומור, קלילות ואופטימיות, החשובים לנו באותה מידה כמו אומנות, או איכות המוצרים או תשומת הלב הכמעט אובססיבית לפרטים.

אל גנזו הנו מותג החי לפי החוקים של אותם גברים והתשוקות שלהם.

HALLOWEEN_2.png

כולנו מכירים את האלווין כבושם פופולארי אך לא הרבה יודעים שמי שחתום עליו הוא מותג האופנה הספרדי חזוס דל פוזו.  המותג של המעצב דל פוזו שנולד במדריד בשנת 1970, הפך את ספרד למעצמת אופנה כשהיה בעצמו לאחד המעצבים המשפיעים באירופה כולה ובספרד בפרט.
כחלק מההצלחה הוא השיק בשנת 1992 את הבושם הראשון לנשים על שמו ועד מהרה זכה בפרס הבושם הטוב ביותר לנשים.
בשנת 1997 השיק דל פווזו את בושם halloween שהפך לניחוח המוכר ביותר של בית האופנה דל פוזו. הניחוח של האלווין פופלרי בקרב נשים נערות צעירות ומבוגרות כאחת.
בעקבות ההצלחה, האלווין הפך לליין בישום שכולל את האלווין איקס והאלווין לגבר ועוד ניחוחות אהובים על בסיס תמציות פרחים ופירות, טהורים וקלילים, כשלכל אחד מהם קהל נאמן.
משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג.

img_halloween.jpg
81-lEJwsPuL._AC_UF1000,1000_QL80_.jpg
JOHN-VARVATOS_2.png

ג'ון ורווטוס הוא מעצב אופנת גברים אמריקאי נודע שפועל מתחילת שנות האלפיים עם בית אופנה משגשג שנקרא על שמו ומציע לגברים המודרניים נעליים, תיקים, חגורות, משקפי שמש ובשמים.
ג'ון ורווטוס זכה בפרס מעצב השנה מספר רב של פעמים כאשר נימוקי השופטים שבחרו בו כללו תמיד מחמאות אודות החדשנות שלו והקו האיכותי שהוא מוביל באופנת הגברים.
את בשמי המותג שלו הוא פיתח כמובן בהשראת קולקציות האופנה כאשר הוא מקפיד על תפיסת עולמו בנוגע לחושניות גברית, התוצאה היא עולם עשיר של ניחוחות נועזים, חושניים ומתוחכמים.
קטלוג הבשמים של המעצב הוא מצד אחד קלאסי, אלגנטי וגברי ומצד שני עשיר ומסקרן.  את אותם ערכים שהמעצב מקפיד עליהם ביצירת האופנה שלו – הוא מחיל גם על הבשמים שהוא משיק  ובעיקר ההקפדה על הפרטים ועל איכות גבוהה שהופכת כל פריט ליצירה.
משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג.

CR7.png

הבושם 'CR7' על שם Cristiano Ronaldo שחקן הכדורגל המצליח ביותר בעולם, מיועד לקהל האוהדים ברחבי העולם של כוכב הספורט העולמי. במועד השקת הבושם תחת הסלוגן "הניחוח שלי, המשחק שלך", רונאלדו קרא למעריציו לחיות את חלומם וציין שזוהי ההשראה ליצירת הבושם שלו.
בושם כריסטיאנו רונאלדו שהוא, כלשונו, הנשק הסודי שלו, נותן לו את הביטחון לחיות כל יום במלואו.
לדברי רונאלדו ריחות בשמיו מושפעים מאישיותו ומשקפים את אופיו הספונטני והצעיר, אורח חיים מהיר ואנרגטי כפי שמנהל בחייו הפרטיים והציבוריים כאחד.
משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג.

Screenshot 2024-03-06 162340.png
Screenshot 2024-03-06 162710.png
BOGART_3.png

בית הבישום היוקרתי של מעצב האופנה ז'אק בוגארט נוסד בשנות השבעים ומאז ועד היום מייצר ומשווק בשמים לגברים. המעצב הנודע חרט על דגלו ליצור בשמים שיעניקו משמעות חדשה לתמצית הגבריות המודרנית, ישדרו תשוקה לחיים ועם זאת יהיו יצירתיים ככל האפשר.
חוש היצירתיות והחדשנות של בוגרט ניכר בליין הניחוחות של הבשמים שיצר, כולם מבוססים על תערובת מיוחדת של פרחים, פירות ותבלינים אקזוטיים. הבשמים של בוגרט הם בראש ובראשונה אלגנטיים, עכשוויים, נקיים ומייצגים את תפיסת עולמו וסגנונו העיצובי של בוגרט עצמו.
משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג.

TED-LAPIDUS_2.png

מעצב האופנה הצרפתי טד לפידוס נודע בזכות אופנת היוניסקס שהיה בין הראשונים לזהות ולהעצים וגם בין הראשונים שזיהה את מה שהוא היום טרנד היסטרי: המראה הצבאי ומראה הספארי.
לפידוס הפך את הלוקים הללו לחלק אינטגרלי מליין ההוט קוטור שעיצב בבית האופנה שלו בפריז ובעקבותיו נהרו בתי הכלבו והבוטיקים היוקרתיים, שהפכו את הסגנונות הללו לפופולאריים במיוחד.
לתהילתו העיקרית זכה המעצב בשנות השישים כשהיה אחד המעצבים החביבים במיוחד על סלבריטאי התקופה. באותה עת, ההצלחה הייתה גדולה ובאופן טבעי, בעקבותיה השיק ליין בישום על שמו שנוצר ברוח בית האופנה הנודע. בשמים עוצמתיים בשיק פריזאי וסטייל אלגנטי ומעודן.
משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג.

Screenshot 2024-03-06 162952.png
Screenshot 2024-03-06 164234.png
JEANNE-ARTHES_2.png

Jeanne ARTHES מציעה בשמים המשלבים את הידע והאלגנטיות הצרפתיים, תוך שילוב מגמות השוק האחרונות. המוצרים החדשניים והאיכותיים נוצרים בהתאם למסורות הטהורות של גראס ובשיתוף פעולה עם בתי בושם בינלאומיים ומוכרים.

JEANNE-EN-PROBANS_3.png

מותג הלוקח אותנו למסע קסום בלב ליבה של פרובנס לגילוי הניחוחות, הטבע וסגנון החיים....

הוא השואב את השראתו מהטבע, הניחוחות, הגבעות הריחניות שלו, השדות הפורחים והמטעים המלבלבים וכל זאת על מנת להציע לנו את  המוצרים הטבעיים והאוטנטיים של פרובנס.

מתוך חשיבות לשמירה על איכות המוצרים נדרשה השקעה עצומה במחקר ופיתוח אשר בסיומם נוצר מפגש קסום המשלב בין טבעיות ומרקמים חושיים.

נכון לימים אלו, מרבית המוצרים מפותחים במפעל המשפחתי הממוקם בגראס, מרכז הבישום העולמי, ומבוססים על  95% רכיבים טבעיים על פי התקן הבינלאומי ( ISO 16128 ).

למותג יש בשמים, סדרות טיפוח גוף ושתי סדרות אורגניות מאושרי תקן לטיפוח עור הפנים המתמקדות בניצול  2 רכיבים עיקריים, תפוח ושקד, ליצירת שתי סדרות העונות על צרכי עור שונים.

על מנת להגיע לתוצאה מרבית, כל חלק של השקד ושל התפוח קיים בשימוש בכל מוצר, ליצירת שגרת טיפוח נוחה ופשוטה של 3 שלבים. שגרת טיפוח הפועלת בסינרגיה להשיב לעור את הרעננות את הלחות והברק שהוא כל כך זקוק להם.

jeanne-en-provence-tfwa-we-2016-feat.jpg
8987567405560cf1ce1c1ab828157942.jpg
BRITNEY-SPEARS.png

כוכבת הפופ המפורסמת ביותר בעולם בריטני ספירס פרצה לחיינו בשנת 1998 עם הלהיטים Oops I did it again"" ו""Hit me baby one more time. מאז ועד היום היא נחשבת לאחת הזמרות הנערצות ביותר בעולם עם מיליוני מעריצים ואינספור להיטי ענק. אבל ספירס לא עוצרת במוזיקה ומגשימה את הפנטזיות שלה גם בקטלוג בשמים לנשים, שהראשון בהם הושק בשנת 2004 ומאז כל הבשמים של בריטני ספירס הפכו באופן מיידי לרב מכר ונמכר במיליוני עותקים. עד היום ספירס השיקה 25 בשמים שונים ביניהם בושם פנטזי המוכר ולפי הערכות כל 15 שניות נמכר בושם של בריטני ספירס!
הבשמים של בריטני הם תמיד בעלי ניחוחות נשיים, מתקתקים ורעננים אשר מנסים לשדר את המסרים של שיריה השמחים: עולם צבעוני, קסום, שובב ונועז.
משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג.

bottom of page